Mert az erőltetett képvicceket nem unjuk még mindig. Igazam van?

Latest képemen egy olyan szót valóstottam meg, amiről azt sem tudtam hogy létezik... ez az igazi művészet, nemde?:-P

Lehet próbálkozni, de szerintem a társadalomstruktúrát úgyse találja ki senki.


A bejegyzés trackback címe:

https://szornyukepvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr482113236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laccy93 2010.06.27. 19:24:50

Geci... Néztem 2percet, hogy wtf?? Aztán leesett.. De kihagytál egy o betűt a megfejtésből:P

MadThrasher 2010.06.27. 22:53:51

@Laccy93: Na akkor elértem a célom:D (A duplát meg megszüntettem, aminek köszönhetően értelmét vesztette a másik kommented, szóval az is ment a süllyesztőbe, remélem nem haragszol meg érte:D)

Laccy93 2010.06.28. 12:11:23

@MadThrasher: :R:R Am ok, mer hülyén nézett volna ki..:D

Bigmen 2010.07.09. 18:52:39

Ettől a macska is maga alá csinál:D
süti beállítások módosítása