Hát, nem. Sajnos ilyen mélységeket is elér ez a blog, de elhatároztam, hogy a legjobbtól a legrosszabbig, minden képviccemet posztolni fogom ide.

Úgyhogy, sajnálatos módon, ez is el kellett hogy jöjjön. Nem segítek benne, mert úgy túl egyértelmű volna - így meg szimplán csak salakanyag. Na jó, annyit elárulok, hogy ez színtiszta angliaországiul van.

Ha azt is elárultam volna, hogy *haha, aszitted, csalhatsz?:P*, akkor már tudnád egyből, hogy Jenson Buttonről beszélek. Vagyis képelek. Nem, ez se jó, ez hülyén hangzik.
Na sz'al értitek.

Azért némi poén is szerepeljen már itt, nemde? Éppen ezért, az alábbi piktúrával bizonyítani szeretném, hogy a Rókaman guszta.


A bejegyzés trackback címe:

https://szornyukepvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr152099734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bigmen 2010.07.09. 18:51:17

A Rókaman guszta nagyon büntet zsír, "sztékszósz"

MadThrasher 2010.07.09. 19:02:34

@Bigmen: lehet én vagyok így lemaradva, de...
...ez a "sztékszósz" mit jelent szlengül?:D

Bigmen 2010.07.09. 20:04:27

@MadThrasher: az a szósz, ami a steak-en van. (húson) .Vagy csak simán egy helyi szleng mint nálunk mondjuk a klafa/zsír, és így tovább. Igazából ez az Így jártam anyátokkal c. sorozat első évadjából van. Ott mondogatja Barney és az idióta munkatársai. Am az a sorozat nagyon kiály. AWESOME. Legendary. Barney már majdnem olyan király mint én. B) Mindenkinek ajánlom azt a sorozatot.
A lényeg hogy dicséretnek kell venned jóféle :D
süti beállítások módosítása