Sokadik történelmi bejegyzés

 2010.06.03. 15:01

Ez a poszt azért különleges, mert az első olyan képet prezentálhatom, melyet sem én, sem barátaim alkottunk: az első, amit emailen keresztül kaptam, egy Gyula nevű poénterroristától.

A-kép (csak hogy mégegy bónusz szóvicc is legyen) nagyon durván kitalálhatatlan, úgyhogy egy mellékelt magyarázatot is biztosított hozzá. (Ha nagyon akarod, görgess lejjebb, de lehet megéri próbálkozni - habár, úgyse jön össze.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Úghogy, jah, ahogy a második képen kiderül, a megfejtés nem más mint "fehérnemű". Kösz Gyula.


A bejegyzés trackback címe:

https://szornyukepvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr212053626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laccy93 2010.06.03. 20:09:11

Hát de he..:D
Jó, csak kötekednék vele:P
Mert bár az A az tényleg nem ű, de pl az A az traktor sem. Vagyis az A az sok minden más sem, szval lehetne írni bármit oda:P Nah mind1:P
Jó van ez parasztnak tanyára.

Bigmen 2010.07.09. 18:32:09

Csak az, hogy Lac tezstvír lehúzza a művet XD, az még nem jelent semmit. Én igenis biztatom Gyulát, hogy alkosson még ebben a műfajban , mert van jövője, ha így folytatja ő lehet a képviccelők második generációja. :D Én még emlékszem, hogy én hogy kezdtem és milyen szépen kiteljesedtem művészi mivoltomban :P Na de a képre viszatérve: Ez annyira kész hogy az már nagyon. Csak így tovább!

MadThrasher 2010.07.09. 19:00:51

@Bigmen: bizony, long live Gyula, ahogy Bigmen mester is mondta: "csak így tovább"!
Egyébként meg azt se feledjük el, hogy erre a rögös útra ki vitt rá!:P:D
süti beállítások módosítása